product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 15 January 2014

white light
















WHITE LIGHT: SISTEM PEMUTIHAN GIGI

MALU UNTUK SENYUM KERANA GIGI ANDA KELIHATAN KUSAM ATAU KEKUNINGAN? USAH RISAU.. DAPATKAN PENYELESAIAN MUDAH, CEPAT LAGI MENJIMATKAN DENGAN SISTEM PEMUTIHAN GIGI DARI WHITE LIGHT.


White light adalah revolusi sistem baru yang menggabungkan teknologi suluhan untuk memutihkan gigi. Rawatan suluhan adalah teknik terbaru yang digunakan oleh doktor gigi. Sistem ini unik kerana di reka untuk digunakan di rumah sahaja dan sangat mudah digunakan.

Teknologi suluhan baru digabungkan dengan formulasi gel istimewa , dapat menanggalkan kesan permukaan gigi yang kotor dan menyerap ke dalam untuk menghilangkan kesan yang degil. Ia bertindak secara efektif ke atas kesan kotoran yang di sebabkan oleh kesan minuman kopi, teh, menghisap rokok, air buah buahan, minuman berkarbonat dan penuaan.

Jadi sekiranya anda mahukan gigi yang putih sekarang untuk majlis istimewa atau mahu cara terpantas menyerlahkan senyuman anda 'Tooth Whitening System' akan memberikan anda keputusan yang cepat dan tahan lama!!

1 set WhiteLight merangkumi:

1)1 White Light Transmitter
2)White Light Gel and Applicator
3)White Light 2 Lithium CR2025 Batteries
4)Manual  

CARA PENGGUNAAN:
- Gosok gigi seperti biasa menggunakan berus dan ubat gigi yang biasa anda gunakan sebelum diteruskan dengan rawatan pemutihan White Light.

- Campurkan kedua2 gel pemutih gigi secukupnya dan sapu pada applicator.

-Letakkan di depan gigi.

 Pastikan posisi tombol/punat transmitter di bahagian atas. 

Tekan tombol dan lampu akan menyala. Biarkan 10-15minit.

- Bersihkan gigi sekali lagi selepas rawatan. 

Cepat2 berkumur jika tertelan gel.

- Sepanjang tempoh rawatan (1 minggu) elakkan minuman berkafein seperti teh/kopi, minuman panas atau berais.

** hasil pemutihan bergantung pada tahap kekusaman gigi individu dan warna asal gigi mereka. 

Dalam satu rawatan, anda boleh mengulanginya sebanyak 3 kali berturut2 untuk hasil lebih cepat (10 minit dalam satu masa, maka anda perlukan 30 minit - santai2 aje sewaktu menonton tv atau berada di hadapan komputer..) Ulangi langkah ini pada hari2 seterusnya untuk mendapat keputusan yang diidamkan dan gunakan White Light sebagai rawatan mingguan untuk terus mengekalkan warna gigi yang putih berseri. 

Turut sesuai digunakan oleh mereka yang memiliki gigi sensitif.






harga: rm19.00







No comments:

Post a Comment