product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 21 January 2015

maiyong seaweed super whitening






Meiyong Super Whitening & Face Lift merupakan krim yang diadun dari rumpai laut dan sangat berkesan untuk merawat dan mengekalkan kecantikan kulit seperti jerawat, jerawat dan kulit kusam.  Kaya dengan anti oksida dan menyahkan radikal bebas yang membuat kulit anda tidak bermaya.

Gred A produk 100%.
Krim ini amat popular di Thailand.....Ia dapat membantu menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam / putih serta freckles......
Perubahan akan nampak dalam masa 2 minggu & tidak akan menyebabkan radang pada kulit...



Kandungan :
* Seaweed
* Vitamin C , E
* UV Protected
* Moisturizing
* Batateratin
* SPE 30

KegunaanNya :
~ Menaikan Aura seri wajah secara semula jadi
~ Menjadikan kulit muka lebih putih, halus dan gebu.
~ Menjadikan kulit cerah, halus dan tegang tanpa pengelupasan.
~ Menghilangkan parut jerawat dan jeragat.
~ Mampu memberi kesan kesegaran sepanjang hari






Cara Menggunakan :



~ Bekas Pink / Krim siang : Selepas mencuci wajah, lap bersih & pakai krim siang..Ia bagi melindungi kulit dari sinaran UV.
~ Bekas Green / Seaweed krim : Selepas memakai krim siang, teruskan pula dengan memakai Seaweed Krim...& krim ini harus di gunakan 2 kali sehari iaitu selepas memakai krim siang & juga sebelom tidur (iaitu selepas menggunakan Krim Biru / Krim malam)...Ia bagi merawat kulit.
~ Bekas Biru / Krim Malam / Herbal Krim : Selepas mencuci wajah, pakai Krim Malam / Herbal Krim sebelum masuk tidur....Tapi selepas menggunakan Krim ini harus menyapu Krim Seaweed..




harga: 
1 set rm30.00

borong sila deal dengan saya best price ya




maiyong seaweed super whitening 
maiyong seaweed super whitening 
maiyong seaweed super whitening 




maiyong seaweed super whitening  borong murah sila sms whatsap saya di 

No comments:

Post a Comment