product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Monday 13 January 2014

norafal











NOREFAL Facial Softgel adalah sejenis losyen atau serum yang direka khas untuk menambahkan nutrisi bagi semua jenis kulit. Vitamin ni berbau wangi dan digunakan dua kali sehari pagi dan malam selepas mencuci muka. Sapukan rata pada keseluruhan muka dan leher. Ia akan melembutkan pipi dan membantu meremajakan wajah kita. Produk ini akan repair struktur kulit muka kita yang sudah rosak.. Sangat sesuai untuk menutup liang2 roma yg terbuka dan menghilangkan kedutan halus dan bekas jerawat serta menegang dan melicinkan kulit.

[Place of Origin] Switzerland NOREFAL Placenta Oil + Vitamin E
[Main Ingredients] Vitamin E, Ovine placenta oil, water, tocopherol, fragrance.
TERNYATA HALAL & DI LULUSKAN OLEH KKM
Bagi yang tidak tahu aper lah fungsi VITAMIN E + Collagen:
☆ Kegunaan VIT E untuk kulit: 
Secara daily routine VIT E membuatkan skin sentiasa segar bermaya, skin menjadi lebih anjal,gebu licin,glows penggunaan berterusan secara tidak langsung dapat membuatkan scars lama di muka boleh beransur pulih secara perlahan-lahan,anti penuaan, anti garus halus kedutan bawah mata juga sebagai treatment kepada kulit yang bermasalah.

☆ Kegunaan Kolagen untuk kulit:
Kolagen membantu memelihara ketegangan dan keanjalan kulit, memelihara kelembapan kulit atau menampung kandungan air pada lapisan kulit, menyokong baik pulih tisu, mengurangkan keradangan(inflammation) kulit atau mencegah kanser kulit.

Untuk hasil yang maksima boleh digunakan pada siang dan malam hari..siang hari sebagai day cream..then gunakan dengan make-up/foundation/BB cream/ bedak asas anda seperti biasa.. Muka akan semulajadi glowing! Sangat berkesan! Malam pula gunakan sebelum tidur untuk memberi NUTRISI pada kulit…esok pagi cuci muka….fresh jek rasa!! Gunakan secara konsisten yer...





Kelebihan & Kebaikan NOREFAL Facial Serum:
★ Melindungi kulit dari pancaran matahari: Penggunaan 'sunscreen lotions' menyelamatkan lapisan epidermis daripada sinaran ultraviolet cahaya matahari.

★ Mengekalkan kelembapan kulit: Pengambilan supplement mengandungi vitamin E mencegah dehidrasi kulit. jika anda lihat seorang wanita yang berusia tetapi kelihatan muda dengan wajah yang sihat berseri, itu bererti dia mengambil vitamin E secukupnya.

★ Membantu di dalam menyerap Vitamin A: Vitamin A seperti yang terdapat di dalam karot penting untuk penglihatan dan kulit yang sihat. walau dalam kuantiti yang sedikit, vitamin A ini perlu diserap oleh tubuh bagi kegunaan di atas. pengambilan vitamin E dapat menolong menyerapnya.

★ Melawan dan mencegah jerawat: Menyapu losyen yang mengandungi minyak vitamin E sangat membantu mencegah jerawat atau jeragat dari timbul di permukaan kulit.

★ Mencegah penuaan kulit: Vitamin E ialah sejenis antioksidan. vitamin E melawan radikal bebas dan membuang toksin dalam tubuh. jadi vitamin E penting sebagai agent 'anti-penuaan' kerana bahan-bahan mekap yang mengandungi vitamin E dirumus khas untuk mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di muka. pengambilan supplement dalam 400 milligram vitamin E setiap hari pula akan memperbaiki tekstur kulit anda dan elakkan daripada dimusnahkan oleh pancaran matahari.

★ Elok untuk kulit yang terbakar (sunburn): Vitamin E ni sejuk dan sangat berkesan menghalang rasa terbakar. sapukan pada kulit sebelum terkena pancaran matahari bagi melihat kesannya secara positif.

★ Mencegah stretch mark: Mengurangkan parut bagi perempuan yang mengandung, anda pasti mempunyai 'stretch mark' di perut. sapukan vitamin E di bahagian tersebut akan menghilangkan kesan parut. ini kerana parut terbentuk oleh collagen dan vitamin E dapat mengurangkan kekuatan ikatan molekul dalam collagen itu.

★ Mencegah barah kulit: Ini kerana Vit E merupakan satu antioksida dan juga kerana ia dapat melindungi kulit daripada panahan pancaran matahari, gabungan kedua-dua ini sangat bagus dalam melindungi tubuh daripada kanser kulit ataupun masalah kulit yang teruk.


Cara Penggunaan:

  1.  Bersihkan muka dengan cleanser.
  2. Gunting/Putarkan hujung kapsul.
  3. Picit facial oil ke tapak tangan, ratakan facial oil di kedua-dua belah tapak tangan dan cepat2 sapukan pada seluruh permukaan kulit wajah.
  4. Sapu facial oil bermula dari kedua-dua belah pipi dengan gerakan menaik atau putaran ke atas, kemudian ratakan dibahagian lain seperti dahi, hidung dll.
  5. Gunakan setiap kali selepas mandi atau sekurang-kurangnya 2 kali sehari untuk kesan maksima.





harga 100 biji : rm110.00





No comments:

Post a Comment