product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 15 January 2014

aura slim shake













Jarang sangat kan nak jumpa produk yang ada detox sekali ! Hehe. Jadi dalam Aura Slim ni, lengkap keempat-empat elemen asas kalau nak kurus. Jadi uolss tak perlulah bazir duit nak beli detoxfier untuk kasi slim. Aura Slim ni, rasa buah-buahan, lagi best, dia ada macam satu bahan, yang buat kita tak lapar secara semulajadi ! Tak perlulah uolls berpeluh-peluh hahh untuk tahan lapar... Just ambil Aura Shake dan dah tak lapar. Sangat mudah, senang. Macam baca alif, ba, ta.



1. Detox

Perkataan detox adalah kependekan dari "detoxification" dan merujuk kepada proses membuang toksik dari badan. Ada yang memanggilnya internal purification, cleansing atau spring cleansing. Apa jua anda melabelkannya detox adalah satu cara yang amat berkesan menyingkirkan seberapa banyak kotoran yang dikumpulkan oleh badan kita sepanjang tahun.

2. Burn

Eat fat to burn fat, kalau betul caranya it surely will make you slimmer faster, but if you don't understand the whole situation betul-betul, very likely not only it will make us fatter but also killing faster. Yang penting kena faham bagaimana lemak boleh membantu dalam penurunan berat badan (or otherwise) dan jenis-jenis lemak yang perlu diambil dan dielak. So minum Aura Slim ni, surely akan burn your fat in a healthy way ! apa tu healthy way ? "Eat fat to burn fat".

3. Slim
"You've heard the saying : "And apple a day keeps the doctor away", and now apples may do more than just that. One large apple supplies approximately 5 grams of fibre, which fills the stomach up for a longer period of time. Additionally, the sugars found in apples do not influence blood sugar levels as much as starchy carbo do, meaning you'll have a reduced risk of a blood-sugar spike followed by a crash." Barulah diet uollsss berkesan !

4. Shape
Hahhh, bila dah rasa slim, barulah dia akan meng"shape"kan tubuh anda. Jap-jap, apa tu mengshape ? Hehe. Dalam Aura Slim, ada satu bahan yang macam gam la "diumpamakan" yang akan menaikkan punggung anda, supaya lebih mantap ! Dada dan sebagainya, kiranya kasi up balik.


Aura Slim Shake

Detox - Burn - Slim - Shape
Selepas Aura White 400000mg menggegarkan pasaran sekarang, kini muncul satu lagi produk baru under company yang sama... Langsingkan badan anda secara sihat dan realisasikan impian anda...

Bagaimana Aura Slim berfungsi :

1 - 7 hari :
- Memudahkan pelawasan bahan kumuhan
- Detoxifikasi pembuangan toksin
- Meningkatkan kadar metabolisme

8 - 15 hari :
- Pembuangan air besar yang konsisten
- Kesegaran dan tahap tenaga bertambah
- Proses pembakaran lemak lebih cepat

16 hari ke atas :
- Sistem penghadaman lebih baik
- Badan sihat dan ketahanan lebih baik
- Berat badan menurun berperingkat
- Perut buncit hilang dan bentuk badan langsing menawan

Rasa : Masam-masam manis campuran buah-buahan.

Cara pengambilan :
Bancuh 2 scoop Aura Slim dengan 120ml air kosong. Goncang dan terus minum. Pengambilan 2 kali sehari semasa perut kosong atau 30 minit sebelum makan.


Note :
Jika ambil Aura White boleh ke ambil Aura Slim ?? Boleh... Tapi sebaiknya mulakan dengan Aura Slim duhulu dan 1 jam kemudian boleh ambil Aura White.

Ingredient :
Vegetable concentrate, l-carnitine, maquiberry, cranberry, rasberry, strawberry, fruit fibre, kiwi african manga, garcinia cambogia, orange, inulin, pineapple, grape seed


Untuk hasil yang lebih baik gunakan bersama dengan Aura Slim Icy Cool Shaping Gel... Satu-satunya losyen pelangsingan yang nyaman dan sejuk digunakan. Perbanyakkan minum air kosong dan buah-buahan. Dilarang sama sekali untuk ibu mengandung dan menyusu.




harga: rm110

No comments:

Post a Comment