product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 15 January 2014

emilay breast enhancement
















EMILAY BREAST ENHANCEMENT USA
400mg x 60 kapsul


3 Manfaat:
Breast Enlargement
Breast Beauty
Skin Beauty

for 60 Kapsul for 1 month 
400mgx60 kapsul

HOW TO DRINK:
Selepas sarapan pagi / selepas makan tghari : 2 biji sekali telan

Payudara Indah Besar Sedap dipandang juga Mantap untuk di pegang, oleh  pasangan sah (suami )  100% Herbal Essence terbukti dan dikilangkan mengikut standard GMP (Good Manufacturing Practices) 

Emilay Breast Enhancement tidak mengandungi bahan kimia apa pun, teruji alami dan herbal dari tumbuhan2 yang memang Tuhan ciptakan untuk perawatan payudara.

Mengapa Perlu ambil Suplement EMilay Breast Enhancement ?

1.    Semakin usia kita bertambah kulit semua menjadi kendur termasuk kulit area payudara, dengan Emmilay Breast E. kulit area payudara akan tetap tegang tanpa kedutan seperti yang diketahui Emilay adalah Perusahaan Legal dalam pembuatan Supplement untuk Whitening dan Colagen untuk kesihatan kulit.

2.    Payudara layu, Payudara Kendur, : tidak lagi dengan Emilay Breast Enchancement.

3.    Vitamin untuk Payudara, kerana dibuat dari bahan2 alami tanpa kimia yang bermanfaat dan diperlukan untuk Payudara .

4.    Pastinya  selain untuk Menambah Penampilan dan smkin  disayangi oleh pasangan kita, ianya akan menambah volume ukuran payudara dalam 1 botol 1 bulan pasti sudah mengalami penaikan pengencangaan dan pengambilan selama  3 bulan berturut-turut pasti dijamin pertambhan volume, tanpa ianya balik kendur ke asal.

5.    Balance Female Hormone, untuk mengatur hormon juga untuk Payudara tetap kencang indah, untuk usia wanita dewasa yang mendekati Monopouse. Untuk  Remaja, lebih mantap perkembangan Hormone dengan Emilay Breast ini.

6.    Terkandung bahan untuk proses Re-Aktivasi Sel dan Detoxin Racun Tubuh sehingga kulit semakin cantik di lihat dan juga bangga untuk dimiliki.

Ingredients :
Pueraria , Gourd Croton, Saw Palmento, Fennel ,Angelica, Tyrosine, Evening Primrose, The  Pacific Seaweed,Mesopotamia that leaf, Ginseng, Wort, St.Thistle, Oasts, etc.





harga : rm35.00







No comments:

Post a Comment