product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 15 January 2014

24k hydrating cleanser









24k emas rawatan pembersihan muka adalah rahsia untuk kulit muka yang licin. Ia membantu untuk menenangkan dan memulihkan semula kulit anda. Emas 24k aktif berkesan melembapkan dan mengaktifkan sel-sel kulit, melembutkan dan membaiki menjadikan kulit lembap, licin jelas dan berkilat.

Cleanser bertindak membersihkan kulit wajah dengan menyeluruh dan membantu menanggalkan pigmentasi, jeragat dan menjaga kelembapan kulit serta sesuai untuk semua jenis kulit. 24k gold cleanser yang diformulasi dari emas tulen 24k, vitamin dan ekstrak timun membersih dan menyegarkan kulit dengan lembut dan menanggalkan kekotoran sel kulit mati dan make up.

Kulit wajah lebih anjal, bersih dan segar. Formula khasnya membantu mengurangkan kedutan dan menambah seri pada wajah.

Cara penggunaannya :
Bersihkan wajah secara keseluruhan dan ambil sedikit 24k hydrating cleanser dan buihkan keseluruhan muka kemudian bilas sehingga bersih. Disyorkan untuk 2-3 penggunaan sehari.






harga: rm25.00




No comments:

Post a Comment