product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Sunday 22 March 2015

BB Stick SPF 21 Clear Smooth

BB Stick SPF 21 Clear Smooth

BB Stick SPF 21 Clear Smooth

Stick SPF 21 Clear Smooth

 BB Stick SPF 21 Clear Smooth

Kulit  muka cerah putih dan kulit sempurna adalah apa yang perempuan akan suka. Tetapi bagaimana untuk mendapatkan ia sekiranya Kulit anda tidak sempurna, bintik-bintik kecil,jerawat dimuka membuatkan anda tidak yakin. Memahami Kebimbangan wanita, cuahangmypham.vn hari ini memperkenalkan kepada anda bagaimana untuk mencantikan wajah anda dengan cepat, mudah .

BB Stick SPF 21 Clear Smooth

 Semudah menggunakan concealer stick forms Clear Smooth BB Stick. Ini adalah produk yang menyembunyikan cela dengan bahan semulajadi Anda akan merasa kulit muka anda halus, Memberikan pengguna rasa licin, putih cerah tidak palsu, kulit licin, Memberi anda keyakinan dengan kulit halus,SPF pelindung matahari,SPF 21 PA +++ Akan membantu melindungi kulit dari  kesan sinaran matahari
Arahan untuk penggunaan:

bB Stick SPF 21 Clear Smooth

~ Mulakan dengan wajah yang bersih dan menggunakan krimuntuk melembapkan kawasan di sekitar mataPelembap akanmembantu menyebarkan concealer yang lancar terhadap kulit,Sapukan krim  yang berlebihan untuk mewujudkan permukaan yang licin.

ผลการค้นหารูปภาพสำหรับ BB Stick SPF 21 Clear Smooth

~Sapukan concealer ke tempat-tempat kecil berhampiran hidungdan mata. Jika anda menggunakan concealer cecairtitik krimmenggunakan swab kapas.

~ Dengan menggunakan jari yang bersih atau span ratakan atautepuk-tepuk kulit untuk menyebarkan krim bagi memastikan ia diserap ke dalam kulit secara mendalam yang mungkin.

~ Sapukan bedak bagi menyembunyikan lapisan asas danserbuk yang digunakan untuk mendapatkan solekan yang sempurna .

Terdapat 3 Kod:
Kod 1 utk kulit cerah

Kod 2 utk sawo matang
Kod 3 utk kulit gelap





harga: rm 20.00


No comments:

Post a Comment