product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Tuesday 16 June 2015

detox scrub

-

Detox scrub by mellsbeautyme
Ingin membuang toxin secara lebih efisen?? Dah mcm2 produk pakai nak buang toxin tetapi hanya untuk buang toxin jer laa.. itupun tak pasti ia betul-betul berkesan atau tak???

Nah!! ~~~~~~~Produk Terbaru di Pasaran Detox scrub by mellsbeautyme. Ia menjadi rutin setiap hari, pagi petang atau malam bagi pencinta kulit dan penampilan diri. Detox scrub by mellsbeautyme  memberi banyak kebaikan 100 dalam 1… malah ia 2in1, boleh pakai di muka untuk face scrub dan di badan untuk body scrub, mana nak cari kan???  untuk anda yang suka akan kebersihan kulit, nak putih, nak berat badan ideal, sayangi kulit anda , Jom cuba detox scrub ini. Pasti tak menyesal…
Apa sebab perlu nak detox ni??? Detox adalah proses pembersihan tubuh, iaitu penyingkiran bahan toksik atau buangan yang terlah bertapak di dalam tubuh badan kita. Untuk nak kulit cantik… untuk nak slim…  untuk nak putih… untuk nak pastikan kebersihan kulit tiptop… untuk nak kulit soft….. untuk nak kulit Nampak urat hijau… untuk nak kulit bersinar cerah……malah juga, untuk yang nak mudah tidur lena….. untuk dapatkan berat badan yang ideal… dan untuk nak mcm2 lg lah… semua function ini terdapat dalam detox scrub ni okeh.



Terutama bagi yang makan dan minum supplement nak bg putih kurus dan bagai tu… dah bertahun dan berpuluh ratus ribu tahun makan tp x berkesan2 … salah anda adalah : sebelum anda amik supplement bagai ni, pastikan anda detox terlebih dahulu okeh!! Baru badan kita mudah untuk menerima semua supplement yg di ambil tu. Result pun cepat dan power.
Pengunaan sangat mudah, tidak perlu campur2 bahan sepertimana scrub lain yang berada di pasaran yang hanya terdiri dari bahan yang utama sahaja, then kena cari susu ke madu ke atau apa apa untuk campur2….ada yang yang perlu di bancuh semula untuk penggunaan. Leceh kannn???? Hah!!!! Dengan scrub Kami ni, ia sangat mudah dan jimat kerana semua dah cukup lengkap. Tingal nak sapu je… buih pun sangat banyak….. bau yang sangat menyenangkan dan fresh.  




Malah ramuan yang di pilih adalah yang terrrbesttttt sekali okeh , detox scrub by mellsbeautyme ini dengan 4 jenis campuran yang terbaik Iaitu:
1-    Ekstrak Coffee 40%
2-    Garam 20%
3-    Ekstrak Pegaga 15%
4-    Madu 10%
5-    Ekstrak Susu 10%
6-    Buah-buahan 5%
Kebaikan ekstrak Coffee
Kopi selain dijadikan sebagai minumam ternyata ia juga bagus untuk kesihatan dan rawatan pada kulit. Function utama kopi pada kulit adalah menghilangkan kedutan pada kulit. Selain itu kebaikan kopi juga turut menghaluskan kulit, menanggal sel kulit mati, membuang toxin di dalam badan, menghilangakan bau badan, serta mmenghilangkan atau mengurangkan kulit berminyak serta menutrisi kulit supaya lebih sehat dan segar.
Kebaikan garam untuk scrubbing
Garam merupakan agen utama dalam penghasilan sesuatu scrub atau lulur. Tekstur garam yang agak kasar sangat berguna untuk pengelupasan kulit. Garam dapat menanggalkan sel kulit mati dan meremajakan kulit. Selain itu, garam sebagai “scrub” adalah bahan semulajadi yang terkandung di dalam scrub atau lulur malah, ianya tidak mengandungi pasir silica yang berbahaya pada kulit. Garam juga memiliki effect anti-bakterial terhadap kulit. Oleh sebab itu “scrub” garam dapat membantu menghilangkan jerawat dan berkesan dalam menangani masalah kulit berminyak anda. Kebaikan garam di dalam scrub juga dapat membantu membuka pori-pori kulit bagi penyerapan oksigen.
Kebaikan ekstrak Pegaga dalam detox scrub
Mengubati luka atau ulser kulit, juga dipercayai berupaya melambatkan kulit kedut, menaikkan seri wajah,  melancarkan peredaran darah,  mengurangkan berat badan, awet muda, melicin dan menyihatkan kulit dan menghilangkan bintik-bintik hitam di muka dan juga boleh merawat kecantikan kulit anda.
Kebaikan Madu
kandungan madu sangat kaya akan vitamin, mineral, antioksidan dan potasium yang dapat digunakan sebagai pelembab mahupun sebagai  penyegar wajah. Kebaikan madu di dalam scrub adalah untuk menangalkan sel-sel kulit mati secara perlahan sekaligus ia turut memberikan nutrisi dan menjaga kelembapan kulit.
Kebaikan ekstrak Susu dalam scrub
susu merupakan bahan yang sangat semulajadi dalam dunia kecantikan kulit, susu dapat membersihkan kulit dengan lembut dan berkesan. Function susu adalah bagi mengecilkan pori-pori yang terbuka agar kulit tampak lebih halus dan mulus. Ia turut menghaluskan kulit kerana Vitamin A, vitamin B6, vitamin D, biotin, dan protein yang terkandung  dalam susu menjadikan kulit halus dan lembut. Memutihkan kulit  sekali gus menanggalkan sel kulit mati, sementara protein dan vitamin pula dapat mengatasi berlakunya pigmentasi pada kulit. Susu juga dapat meredakan iritasi seperti alergi terhadap sesuatu bahan atau sinaran matahari. Mencegah penuaan , Mengatasi masalah jerawat di muka mahupun badan.
Kebaikan Buah-buahan
Kebaikan buah yang terdapat dalam detox scrub membantu memberikan kulit yang bersinar. Campuran buah dapat membantu kulit dalam meremajakan kulit, hidrasi kulit secara menyeluruh, meningkatan tekstur kulit, malah turut  membuat kulit tampak muda dan bercahaya.




Ketahui  khasiat detox scrub by mellsbeautyme bagi detoxfikasi tubuh, kulit merupakan salah satu organ yang sangat penting pada tubuh kita, scrub sangat baik bagi proses detoxfikasi tubuh, 
Jom ketahui manfaat detox scrub by mellsbeautyme  bagi tubuh kita
1-    Membersihkan kulit dari sebarang kotoran
2-    Menghilangkan stress
3-    Mencegah infeksi kulit
4-    Menghilangkan atau mengurangkan kedutan pada kulit
5-    Menghilangkan bintik-bintik hitam pada kulit
6-    Membangkitkan seri wajah
7-    Mencegah kedutan halus dan melambatkan proses penuaan
8-    Memberikan nutrisi pada kulit
9-    Menyihatkan kulit
10- Menjaga kelembapan kulit
11- Mengatasi masalah kulit bersisik dan kering
12- Menghilangkan jeragat
13- Mengurangkan lemak di bawah dagu
14- Mengurangkan lemak di peha dan lengan
15- Menghilangkan kesan hitam di celah peha dan juga ketiak
16- Menghilangkan selulit
17- Menghilangkan jerawat di badan
18- Bahan penyejuk badan
19- Mengatasi masalah bau badan
20- Melansingkan serta menganjalkan kulit
21- Mengurangkan berat badan
22- Menghilangkan toxin yang terkumpul
23- Menghilangkan masalah kulit tidak sekata
24- Memutihkan kulit
25- Menghilangkan masalah kulit seperti parut dari kesan allergic
26- Menghilangkan gatal2 pada kulit yang sensitive (penyakit kulit)
27- Melembutkan kulit
28- Membangkitkan sinaran atau awet muda pada kulit
29- Sekatakan tona kulit
30- Menghilangkan kulit sebam atau tidak bermaya
31- Membantu pengantian sel kulit baru


Tips melakukan scrub atau lulur badan dgn betul dan berkesan:
1-    Kulit tidak perlu dibasahkan dengan air
2-    Mulakan sapuan dari hujung jari kaki, tapak kaki, sehingga ke bahadian atas iaitu peha.
3-    Gosok bahagian celah bikini line sehingga ke bawah punggung.
4-    Gosok dari hujung jari tangan kanan sehinga ke atas bahagian bahu kanan, kemudian di ikuti sebelah kiri tangan
5-    Gosok bahagian leher, belakang leher sehingga turun ke dada
6-    Gogok pada bahagian perut, mengikut arah jam .
7-    Gosok bahagian belakang badan
8-    Biarkan selama 10 hingga ke 20 minit.
9-    Bilas dengan air bersih, mulakan gosokan seperti langkah pertama secara rata dan lembut supaya air merata dan bersih.
10- Lap dengan tuala yang lembut dan bersih

Tips melakukan scrub atau lulur muka dengan betul dan berkesan
1-    Basahkan muka dengan air.
2-    Calitkan 6 tompokan scrub dia bahagian dagu, pipi kanan, pipi kiri, dahi, hidung dan bawah dagu.
3-    Gosok bahagian pipi secara lembut mengikut arah jam, diikuti dagu , hidung dan dahi.
4-    Gosok bawah dagu dengan urutan dari bawah leher naik ke atas dagu.
5-    Gosok sehingga scrub menjadi halus dan sebati bersama air.
6-    Bilas, lap dengan tuala yang lebut dan bersih





Mehhh lihat apa yang best dan kelainannya detox scrub by meellsbeautymedgn scrub scrub2 lain.
1-    2in1, sememangnya-   boleh diguna untuk 1 badan dari bawah sampai ke atas. Boleh digunakan untuk muka, dan badan. Berlainan dengan svrub yang lain yang hanya khas untuk badan atau muka sahaja.
2-    Struktur yang terbaik, sememangnya-    struktur scrub ini adalah yang bersesuaian untuk kulit, ia di hasilkan untuk kesan yang maxima pada permukaan kulit dan wajah, struktur scrub yang tidak terlalu kasar bertujuan menjaga struktur atas kulit agar tidak menjadi nipis dan pedis sehinga kemerahan dan berlaku irritation, berbeza dengan scrub lain yang mempunyai struktur yang kasar sehingga menyebabkan kepedihan pada kulit dan sekali gus merosakkan struktur permukaan atas kulit. “jangan sesekali gunakan kekerasan pada kulit, sebaliknya belailah kulit”
3-    Apply pada wajah???? Sememangnya- BOLEH!!!    Scrub ini boleh digunakan pada wajah, urutan dan belaian pada wajah sangat baik pada kulit wajah. Untuk kegunaan pada wajah, haruslah membasahkan wajah terlebih dahulu supaya struktur scrub menjadi lebih halus dan bersesuaian dengan kulit wajah yang lebih halus dan sensitive.
4-    Tak perlu pakai shower or body soap lagi, sememangnya-     scrub detox ini sangat mesra alam sehinga anda tidak perlu lagi apply shower cream atau body soap selepas menggunakan detox scrub, nak tahu kenapa?? Detox scrub menghasilkan buih yang sangat banyak mcm shower cream atau body soap, ia juga memberi kesan pembasmian kuman dan kebersihan yang menyeluruh 100%. So lepas pakai detox scrub ni, tak perlu lah nak sabun2 sebagai nya, ia dah cukup bersih dan lembut…
5-    Bau yang relaxing,  sememangnya-   Ia sangat merehatkan minda dan tubuh,  bau yang terhasil dari detox scrub ini sangat memberi ketenangan minda dan tubuh badan, sehingga merasai masa 20 minit berada di dlm toilet disaluti detox body scrub sungguh singkat. Masa berlalu dgn begitu cepat.
6-    Mudah dan jimat masa, sememangnya-    penggunaan detox scrub ini sangat mudah digunakan,       1- buka tudung botol.        2- sapu       3-ratakan dan tunggu sekejap      4- bilas…. Semudah ABC. Berlainan dgn scrub yang lain yang  sgt2 complicated sampai kena bancuh campuran terlebih dahulu, perlu sediakan bekas bancuhan, mangkuk, sudu sebagai nya, nak kena gaul2 dan nak kena sental2 dgn shower cream dan body soap selepas guna. Mcm2 lagi  Lecehkan….
7-    Rasa yang sedap, sememangnya-   rasa mcm minum coffee dibancuh dgn garam! Hahahaha Sedap kan?? Jgn risau ketika anda scrubing pada wajah, scrubing terkena pada bibir… dan anda terasa masin2 coffe. Abaikan saja, tapi jgn di jilat pula 1 bibir tu sampai kenyang! Scrub ini diperbuat dari ramuan asli yang natural dan organic malah selamat digunakan.
berat: 100 g
rm35.00 

promosi hari raya rm18.00

No comments:

Post a Comment