product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Thursday 12 December 2013

sabun goat milk / susu kambing










Sabun Susu Kambing dari K-Brothers Thailand ini dengan kandungan murni susu kambing. Sabun susu kambing ini diyakini baik untuk pelembab, pemutih sekaligus melindungi kulit. Dengan menggunakan sabun ini secara teratur, pasti dapat mencegah kulit menjadi kasar, kering dan kusam.

Selain terbukti mampu mengatasi masalah kulit wajah, susu kambing baik selain jadi sabun, bisa dijadiin sebagai bahan untuk mandi susu, cocok pula untuk menghaluskan, melembutkan termasuk menghilangkan bau badan. Kandungan beberapa zat aktif dalam formula sabun susu kambing juga mampu mengatasi dengan optimal gejala-gejala jerawat kemudian menghilangkan secara alami flek-flek bekas jerawat jika menggunakan sabun susu kambing ini secara teratur.

Campuran Collagen pada sabun berfungsi :

 Menghaluskan kulit
 Menambah elastisitas kulit
 Menghilangkan garis-garis halus pada kulit sehingga membuat anda terlihat awet muda 
Mencerahkan kulit, menghaluskan kulit dan meremajakan kulit...^^

Cara penggunaan:
Basahkan keseluruhan tubuh badan dan sapu Sabun Susu Kambing dengan menggunakan tangan. Gosok secara perlahan-lahan terutama pada bahagian yang kering dan kasar, kemudian bilas dengan air bersih.





harga:1 dzn rm12

sabun goat milk / susu kambing  murah gileer untuk pemborong sila deal
harga dengan kami 0124512300


No comments:

Post a Comment