product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 15 January 2014

24k gold serum







Emas dipercayai dapat menjadikan kulit wajah tampak bercahaya, putih & halus serta dapat memancarkan sinar cerah pada wajah. dengan kandungan vitamin C & E di dalamnya yang semakin membuat serum gold ini menjadi sempurna sebagai perawatan kecantikan kulit wajah setiap hari.

Fungsi Gold Serum 24k :



- Memperbaiki jaringan kulit yang rosak / kerutan pada wajah serta membuka pancaran aura wajah anda menjadi tampak lebih cerah serta-merta.



- Memutihkan wajah dalam waktu singkat



- Gunakan secara rutin, maka akan membantu menghilangkan masalah flek, kerutan, kantung mata yang gendut & menghitam



- Menjadikan kulit anda cerah & lebih putih bercahaya



- Pemakaian pertama dapat langsung dirasakan khasiatnya





Cara penggunaan Gold Serum 24k :
Titiskan 2-3 titik serum pada tangan / langsung pada wajah, kemudian usapkan pada kulit wajah & leher secara merata. Gunakan serum ini pada wajah yang sudah dibersihkan terlebih dahulu. Gunakan 2 kali sehari sebelum menggunakan krim pagi & malam secara teratur.




harga : rm15.00









No comments:

Post a Comment