product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Friday 10 January 2014

dr susan breast cream













Dr Susan Extra Bust Cream diformulasikan untuk mendapatkan hasil payudara yang lebih kencang berisi, sihat dan padat. Membuatkan anda memiliki bentuk payudara yang indah dan ukuran yang maksimal. Diperbuat dari herbal natural yang special dan dengan ekstrak Nano Q20 Co Enzyme yang memiliki lebih banyak keunggulan dan hasil yang lebih efektif dan terbukti.




Kandungan :
Pueraria Extract, Wheat Protein, Nano Q20, Co-Enzyme, Avocado Oil, Vitamin E, Fragrance


Hasil boleh nampak dalam 1-2 minggu. Payudara lebih kencang dan padat, jika dipakai berterusan. Sangat efektif, kulit payudara jadi lebih lembut dan kenyal.


Disarankan memakai bra yang berkawat selama penggunaan krim ini.



Tidak perlu makan... hanya sapu 2 kali sehari selepas mandi pagi dan selepas mandi malam. Ambil sedikit krim dan sapu selama 2-3 minit ke payudara hingga meresap (jangan terkena puting susu).




harga rm20.00




No comments:

Post a Comment