product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 15 January 2014

aura slim ice cool shaping












AURA SLIM ICY COOL SHAPING GEL

PACKAGING YANG AWESOME, KESAN YANG MENAKJUBKAN

GUARANTEED ANDA SANGAT-SANGAT SELESA MEMAKAINYA

* 5 Kali Lifting System.

Bukan sekali, bukan 2 kali, tapi 5 kali lifting system. Apa itu lifting system? Lifting system ni lah yang berfungsi untuk mengangkat aset anda, supaya lebih mantap! Menganjalkan kulit anda, membentuk tubuh badan yang ideal dan sebagainya.

* Fruity Scent.
Pejamkan mata anda, bayangkan, anda ditenggelami oleh buah-buah segar, baunya yang memukau! Aduh, sedapnya. Apa, tak suka buah? Memang tak cool! Hehe. Setiap kali anda sapukan Icy Cool ni, anda boleh rasakan haruman buah-buahan yang sangat memukau! Memanglah rasa segar, cik abang pun nanti suka rapat-rapat. Hehe. Macam Fereena ke Felinna ke, bau mereka lebih kepada bau macam perfume kan? Tapi yang ni bau buah-buahan! Memang rasa natural gila! *exited

* Mengandungi Vitamin A, C, E, Collagen dan Macam-macam Lagi !
Dengan adanya vitamin-vitamin ni, apa uols akan dapat? First sekali ialah kulit yang anjal dan haluskan kulit! Best tak best tak? Selain tu juga, ia juga dapat menghilangkan sel-sel mati dan diformulasi khas untuk anda yang kulit sensitif "kulit manja", paling best ada pro vit B. Vit B bagus untuk kulit, sebab dia agen nak bagi kulit ni relaks-relaks gitu! Selain tu, boleh hilangkan stretch mark dan sebagainya!

* Pro vitamin B5 ternyata banyak manfaatnya bagi manusia. Salah satu manfaatnya adalah untuk kulit dan rambut. Ia dapat buatkan kulit dan rambut menjadi lebih sihat dan lebih baik cantik. Walau belum banyak digunakan dalam dunia bisnes kecantikan, tapi manfaatnya sangat menguntungkan!

* Pro vitamin B5 digunakan dalam produk perawatan kulit kerana mampu menstabilkan metabolisme pada permukaan kulit, pro vitamin B5 yang digunakan pada kulit dapat membantu losyen ini meresap ke epidermis kulit yang paling dalam dan dapat membentuk pigmen kulit yang baru! Whoaaaaa

* Membakar lemak dengan kaedah thermo ais.

* Apo eii thermo ais ni? Kiranya mereka menggunakan efek cool instead of burning your skin! Dengan thermo ais ini juga, kulit anda mampu menyerap lebih banyak oksigen. Bila oksigen ada dekat kulit, maka kulit akan jadi lebih selesa, tak kusam, tak kering dan macam-macam lagi. Melekit ke tak? Mestilah tak melekit sayang. Lagi best, sel-sel kulit mati pun hilang! Tak perlu nak scrub-scrub dah. 

Bila sel kulit mati, kulit akan lebih lembut, jadi nak kurus bukan lagi mustahil!
- Membantu menganjalkan dan menghaluskan kulit.
- Membakar lemak dengan kaedah thermo ais.
- Menurunkan berat badan.
- Membekalkan oksigen kepada kulit.
- Mengurangkan selulit.
- Membantu masalah rekahan di tumit kaki.
- Mengempiskan perut.
- Haruman buah-buahan segar yang memukau.
- Formulasi inovatif untuk melangsingkan tubuh.
- Mengurangkan stretch mark.
- Tidak melekit dan lebih selesa.
- Menghilangkan sel-sel kulit mati.
- Kesegaran terasa pada setiap sapuan.
- Mengandungi multi vitamin serta pro vit B5.
- Membentuk tubuh badan ideal.
- Sesuai bagi mereka yang kulit sensitif.
- Kesan dapat dilihat dengan pantas dengan kegunaan yang konsisten.
- Detoxifikasi menyingkirkan toksin dalam tubuh.
- Efektif untuk mereka yang dalam pantang.




FUNGSI UTAMA :-




harga: rm65.00




No comments:

Post a Comment