product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 15 January 2014

sabun gluta gold



RM15.00 SEKETUL

BORONG
RM12.00 SEKETUL MINIMUM 5 KETUL

RM90.00 SEDOZEN
12 UNIT












GLUTA GOLD SOAP



Ingredients : Water Gltycerin, Alcohol, Sodium Stearate, Propylene Glycol, Sodium Myristate, Sodium laurate, Sourose PCA, Sobital, Sodium Lauryl Sulfate, Glutathione, Fragrance, Cocamidopropyl betaine, Tetrasodium EDTA, Methylisothiazolinone, Chlorphenesin, GOLD FLAKE.

Weight : 80g

Cara guna : 
Buihkan sabun, ratakan seluruh wajah/badan..biar kering selama 1-3 minit (masking). Bilas dengan air.
Memutihkan,menegangkan,memudarkan jeragat,garis halus.
Glutathione Menolong memudar dan menghilangkan masalah kulit seperti pigmentasi, jerawat, parut jerawat, age spots dan freckles. Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah,muda,berseri & sekata tanpa masalah dari hari ke hari. Formula unik ini akan membuatkan kulit kelihatan lebih cepat cerah, jerawat parut dan cela-cela dimuka dan badan dapat dihilangkan.





harga:1 pcs rm12.00



sabun gluta gold  murah gileer untuk pemborong sila
 
 deal harga dengan kami 0124512300

No comments:

Post a Comment