product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Thursday 22 January 2015

meizitang slimming




Meizitang MSV Clear/Brown sesuai untuk berat berlebihan.
MSV strong version 100% berkesan gurantee!
Specification : 36 capsules per bottle (650 mg /pil)
Direction : 1 capsule sehari /tidak boleh melebihi dari satu capsule sehari (sebelum/selepas makan)
Tampil langsing dan yakin dengan produk Meizitang Strong version. Selamat,berkesan dan mampu menurunkan 3 hingga 5kg sebulan. Tiada kesan sampingan, tidak akan menggemukkan penguna setelah mencapai berat yang di idamkan.


Anda mungkin terdengar tentang Meizitang daripada rakan anda. Ataupun anda terbaca di internet kerana ramai orang menyebut tentangnya. Ya anda tidak silap, dan mereka tidak menipu. Ramai yang telah berjaya menurunkan berat mereka diantara 2-3kg seminggu, 6-10kg sebulan. Cubalah sendiri!
(pastikan yang original)



Sesetengah orang kata ubat ni magic sebab amat berkesan untuk melangsingkan badan dan menghilangkan berat badan. Sesuai untuk org yang berat berlebihan dan telah mencuba pelbagai produk tapi tidak berjaya menurunkan berat atau melangsingkan. Perbezaan boleh di lihat seawal hari pertama mengambilnye.

Tips: minum air 8- 9 gelas sehari untuk membantu formula membakar lemak dengan cepat dan mendapat kesan yang cepat dan berkesan




Bahan-meizitang:
  • Perilla Daun ekstrak
  • Oriental Waterplantain Rhizome ekstrak
  • Tuckahoe ekstrak
  • Cassia Seed ekstrak
  • perubatan Amylum


Kenapa pilih meizitang
1) 100% daripada herba dan tumbuh tumbuhan berkesan untuk menurunkan berat badan produk yang
selamat di gunakan dan standard penyulingan yang di luluskan.
 
2) Berkesan dengan cepat dan tidak ada ada kesan kembali gemuk walaupun berhenti makan pill ini.
 
3) Tiada cirit birit atau kesan yang tidak menyenangkan
 
4). Teori pembakaran lemak membuat anda sentiasa kenyang
 
5). Fokus pada tempat2 lemak senang berkumpul terutama sekali bahagian perut tangan peha dan punggung dan tempat2 yang gemuk.. msv clear sesuai untuk orang yang ingin menurunkan berat badan dengan cepat dan semulajadi.


 untuk borong dapatkan best price dari saya


harga: 


rm35.00

No comments:

Post a Comment