product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 15 January 2014

zirana for men












Set Zirana 3 in 1 pengeluaran terbaru dari arang buluh untuk lelaki. Berkualiti tinggi. Siri bentuk kompak Zirana terkini nanoteknologi. Terbuat dari arang buluh, kain halus nanometer grade A mengangkat tubuh.

RM90 (TERMASUK POS SEMENANJUNG)
HARGA TERBAIK!!!

Ianya mempunyai banyak kebaikan seperti:- Memperbaiki peredaran darah
- Mempercepatkan metabolisme
- Membakar lemak berlebihan
- Mengurangkan bau badanKelebihannya ialah:- Sangat elastik
- Fabrik anti bakteria
- Mempunyai sinar infra jauh (Far Infrared)
- Gelombang magnetik
- Boleh digunakan bagi mereka yang mempunyai berat antara 50kg hingga 100kg.
1 SET TERDIRI DARIPADA
1. Singlet - Untuk Mengempis Perut
2. Short Pants - Untuk Mengecil Paha
3. Underware - Mencantikkan punggung

Cara Membasuh
- Gunakan Air sabun atau Air Sahaja
- Jemur ditempat teduh
Kelebihan Arang Buluh:

- Mengurangkan Stress : Membebaskan ion negatif untuk menyeimbangkan ion positif dari keadaan sekeliling. Ini boleh mengurangkan tekanan, kegelisahan, membantu tubuh menjadi lebih tenang dan menyegarkan badan.
- Mengurangkan bau badan : Arang buluh boleh menyerap bauan yang kurang menyenangkan dan seterusnya menghalang pembentukan bakteria.
- Kesan Sinar Far-Infrared: Arang buluh mengeluarkan sinar far infrared secara semulajadi yang boleh memanaskan tubuh bagi memperbaiki peredaran darah, mempercepatkan metabolisme dan menggalakkan pertumbuhan sel.



harga: rm60.00








No comments:

Post a Comment