product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Wednesday 5 March 2014

yirenzhixiu slimming underware










YIRENZHIXIU SLIMMING BAMBOO 2 IN 1

 Bamboo Slim Suit yang mempunyai 2 jenis dalam satu kotak. Pants dan juga Singlet. Berasingan. Pants lain, singlet lain. Jadi kita mahu pakai singlet sahaja pun boleh dan jika mahu pakai pants sahaja pun boleh. Senang dan mudah dipakai.
Produk yang sama natural bamboo
 1. Baju utk mengangkat payudara panjang dari pinggul
2. Sepasang seluar pendek (pinggang ke lutut)


Size : FREE SIZE
Berat = 45kg - 85kg
Tinggi = 130CM - 170CM

NEW YIRENZHIXIU BAMBOO SLIMMING SUIT ♥~

Antara kebaikan sut ini adalah- Mengecilkan perut dan melangsingkan pinggang- membakar lemak yang berlebihan- menaikan dan mengencangkan payudara dan punggung.- melancarkan peredaran darah dan metabolisme- mengurangi sakit punggung dan tulang belakang- mengurang sakit saat menstruasi.

♥ Meterial Suit ♥

Material: COTON

Sut pembentuk badan ini dibuat daripada bahan semulajadi yang anti kuman iaitu gentian arang buluh (bamboo charcoal). Sut ini juga kuat, elastik dan nyaman dipakai.

Sut pembentuk badan yang turut mengandungi sinar infra merah yang dapat melancarkan peredaran darah dan metabolism, membakar lemak-lemak berlebihan, membentuk lekuk tubuh yang indah dan memberikan keyakinan kepada pemakai untuk hidup lebih baik dan bersemangat.

Sut ini sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat

- dijual di dalam kotak yang cantik dan sesuai dijadikan hadiah- warna: kelabu seperti di dalam gambar- untuk mencapai hasil yang lebih baik, pakai 8 jam sehari selama 2 bulan





CARA PEMAKAIAN ♥



* MULAKAN DARIPADA BAWAH SARUNG KE BADAN.

* PAKAI SELAMA 8 JAM SETIAP HARI UTK MENDAPATKAN KESAN YG CEPAT.





♥ CARA CUCIAN ♥



Cucian tangan dengan sedikit sabun tanpa bahan pemutih atau mesin
Perah dengan lembut selepas di cuci dan biarkan kering di tempat sejuk/redup.




harga: rm29.00






No comments:

Post a Comment