product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Friday 6 December 2013

sabun thanaka










SABUN THANAKA LIMAU DAN MADU K-BROTHERS
THANAKA LEMON AND HONEY WHITENING SOAP

mengurangkan jerawat dan jeragat. sejenis sabun herba yg kaya dgn ekstrak thanaka, vitamin E & C. sabun ini juga dapat membuat anda memiliki kulit berseri secara semulajadi, kelihatan muda & sihat

Sabun Thanaka K.Brothers yg menyegarkan dan dan dapat mencerahkan kulit ini diperbuat daripada adunan herba rahsia yang telah menjadi pilihan wanita cantik dan remaja di Mynamar lebih 100 tahun yang lalu.
Sabun ini adalaha hasil gabungan ekstrak kayu thanaka, limau dan madu bg menghasilkan sabun yang berkualiti yang kaya dengan vitamin E dan C.Penggunaan yang kerap akan menjadikan kulit lebih cerah, berseri, segar dan sihat.

Sabun THANAKA diperbuat daripada kayu tanaka yg sangat berkesan untuk : -
  • Kecutkan jerawat
  • Haluskan kulit
  • Cerahkan kulit
  • Hilangkan jeragat
  • Lembutkan kulit – Menyejukkan dan mengurangkan minyak di kulit muka
  • Pelindung cahaya matahari
  • Selesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan;

Tanaka adalah berasal dari pokok tanaka yg digunakan oleh orang – orang Myanmar sebagai penjagaan wajah dan badan mereka dari jerawat, jeragat dan sinaran matahari.
+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+-.-+
Information about Tanaka / Thanaka
Skin Benefits of Thanakha :
  • Thanakha is a very effective and economical beauty product. It removes pimples and acne, freckles, dry skin , wrinkled skin , promotes smooth skin, tightens open pores, gently removes blackhead and whiteheads, heals sunburn or any mild burns, removes rashes and lessens oiliness of the skin. It is a natural moisturizer.
  • By using it regularly it can entirely protects the skin not to be brown color and whiten your skin forever.

cara guna : utk muka & badan
Kandungan : 60 GRAM SEKETUL



harga: 1 dozen rm15.00





 sabun thanaka murah gileer untuk pemborong sila deal harga dengan kami 0124512300





No comments:

Post a Comment