product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Thursday 28 May 2015

flourish spa and slim cream



Flourish Spa & Slim Herbal Hot Cream - Krim Panas Membakar Lemak



Spa and Slim herbal hot cream ini diformulakan dengan campuran kunyit, royal jelly, Vitamin E dan minyak Evening Primrose. Ia menjadikan kulit lebih cerah dan lembut disamping dapat memberikan tubuh yang langsing.

Krim panas ini membantu membakar lemak di bahagian pinggang, paha, punggung dan abdomen. Hanya sapukan pada kulit setiap kali mandi, sekurang-kurangnya dua kali sehari. Rasa panas akan berpanjangan sehingga 8 jam.

Bahan-bahan Asas: 

Natural Milk, Royal Jelly, Evening Primrose Oil, Vitamin E, Lanolin, Pelembab Semulajadi, Pewangi.

Kandungan : 500 ml (untuk penggunaan 2 hingga 3 bulan)

Terdapat dua jenis:

Chilli Oil and Green Tea (Extra Hot)

Bagi mereka yang sukakan rasa panas yang lebih, Chilli Oil and Green Tea memberikan rasa panas yang lebih lama (sehingga 10 jam) selepas disapu. Minyak cili membantu mempercepatkan pembakaran lemak manakala ektrak teh hijau menjadikan kulit lebih lembut dan sihat.

Ginger and Sunflower Oil

Halia bukan sahaja dapat menyingkirkan angin dalam badan, malah membantu membakar lemak dengan memberikan kepanasan antara 8 hingga 10 jam selepas disapu. Minyak bunga matahari pula akan lebih menyihatkan disamping memberi perlindungan yang baik pada kulit.




PERHATIAN : KPD PENGGUNA YANG BARU NAK CUBA KRIM INI, MULAKAN DENGAN SAPUAN NIPIS DAHULU BAGI MENGELAKKAN RASA PANAS YANG KUAT







harga: rm25.00

No comments:

Post a Comment