product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Sunday 22 December 2013

giffine body aha spa








Apa itu AHA ?

AHA (Alpha Hydroxy Acid) diperkenalkan pertama kali pada awal 90-an. AHA banyak digunakan dalam industri kosmetik. Namun tidak semua orang mengetahui apa sebenarnya AHA dan apa fungsinya.

Seorang kimiawan Mark Potter yang pernah bertugas membuat ubat-ubatan untuk pasukan Operasi Badai Gurun yang harus menghadapi iklim kering di Timur Tengah, mengatakan perlunya dilakukan pengelupasan kulit untuk membongkar tumpukan kulit mati yang tidak bermanfaat. "Tapi harus hati-hati. Kalau tidak, kulit malah akan kehilangan kelembapan, bahkan makin rosak," katanya.

Sebab itu Giffine Body Salt Spa diperkaya dengan AHA dan vitamin e. Penggunaan GBSS ini mampu :
- Membuang sel kulit mati
- Melembut serta mencerahkan kulit
- Menganjalkan kulit
- Menjadi agen anti penuaan
- Melembapkan lapisan bawah kulit dan merangsang pembentukan sel baru
- Memperbaiki hubungan antara sel
- Mengurangkan kedutan pada kulit
- Menjadikan kulit lebih segar

Pengelupasan memiliki fungsi yang lebih dari sekadar mempercantik diri, misalnya proses penggantian sel-sel kulit akan lebih cepat, juga meningkatkan aliran darah yang penting dalam penyediaan makanan bagi permukaan kulit.

5 variant : milk, tamarind, fruit, orange, cherry




harga rm10.00




No comments:

Post a Comment