product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Friday 13 March 2015

sabun bleaching hitam

Sabun bleaching hitam 1 doz
Sabun bleaching hitam 1 doz
SABUN BLEACHING  

SABUN BLEACHING harga dijamin paling murah Menghilangkan Jerawat / Parut / Pigmentasi / Stretchmark & Cela Mengurangkan kedut serta menegangkan. Mencerahkan kulit yang Kusam / Gelap termasuk di bahagian badan

Sekatakan tona kulit. Menghilangkan hitam di bahagian ketiak & paha. Dapat menghilangkan mintak yg berlebihan di wajah. 

Wajah akan kelitahan lebih berseri-seri

Kulit akan lebih licin.


Dapat menghilangkan Black & White Head Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah, muda, glowing dan kulit sekata tanpa apa2 masalah kulit dari sehari ke hari Formula unik ni akan membuatkan kulit kelihatan lebit cepat cerah, jerawat parut dan cela2 dimuka dapat dihilangkan. 

CARA GUNA SABUN BLEACHING 1- Cuci Muka Terlebih Dahulu Menggunakan Sabun Ibu Putih. 2-Biarkan beberapa Minit Dimuka ( ala2 MASK MUKA ,Kemudian Bilas Gunakan 2 kali sehari dan lihat kesan kecerahan yang diingini hanya dalam beberapa hari!



1 pcs rm10.00

6 pcs rm50.00

12 pcs @ 1 dozen rm80.00

21 pcs @2 dzn rm150.00





No comments:

Post a Comment