product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Tuesday 8 July 2014

scrub alpha arbutin






Nak kulit halus mulus macam mek-mek siam  rajinkan lah diri uols bagi belaian yang secukupnya pada kulit uols. Hujung minggu tu, cuba luangkan sikit masa beri belaian pada kulit terutama di bahagian muka. Ni sesiapa yang sedang mencari scrub jom la try Super Alpha Scrub, garamnnya berasal dari laut dalam. Ia boleh digunakan di bahagian muka dan badan. Ia berfungsi untuk merangsang penyingkiran toksin dalam tubuh melalui kulit. Selain itu Menghilangkan segala kotoran dan membuka liang-liang roma yang tersumbat. Keistimewaan scrub ini ialah mempunyai vitamin E minyak untuk anti-oksida, dengan mengurangkan garis-garis halus dan kulit menjadi lebih sihat dan bertenaga
KELEBIHAN SCRUB SUPER ALPHA
  1. Boleh di pakai di muka dan badan
  2. Menyingkirkan toksin dalam badan melalui kulit
  3. Menggalakkan sel kulit baru
  4. Menghilangkan segala kotoran yang degil
  5. Membenarkan liang roma terbuka dari tersumbat
  6. Mempunyai vit E bagus untuk penambaikkan sel-sel bagi kulit kita
  7. Menguragkan garisan halus
  8. Menjadikan kulit semakin sihat dan bertenaga
  9. Mengurangkan parut-parut tebal
CARA PENGGUNAAN: Basahkan muka dan sapu scrub keseluruh bahagian muka. Urut secara perlahan-lahan dalam gerakan bulatan Sehingga rasa krim diserap ke dalam kulit, Ia boleh digunakan setiap hari sepanjang minggu untuk menjadikan kulit menajdi lembut dan cerah.


rm9.00



scrub alpha arbutin  murah gileer untuk pemborong sila deal harga dengan kami 0124512300

No comments:

Post a Comment