product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Friday 10 January 2014

bust up cream












Krim kulit dan mengukuhkan payudara Bust Up Cream telah ekstrak semulajadi protein susu (ekstrak susu) dan ianya juga kaya dengan vitamin. 

Produk ini mempunyai kualiti mengikut piawaian antarabangsa. Ianya diperakui berkesan oleh pakar-pakar di dalam dan di luar negara untuk bagi meningkatkan kulit dan kualiti payudara. Dan ianya dihasilkan oleh bahan yang lebih semulajadi. 

Hasilnya membentukkan payudara anda menjadi lebih kukuh dan mantap, memperlihatkan payudara anda kelihatan tidak lesu dan memberikan bentuk yang diingini oleh setiap wanita. 

Produk ini mengandungi ciri-ciri istimewa protein ekstrak Pueraria Mirifica payudara semulajadi. Krim cecair adalah ringan dan lancar. 

Ia mengekalkan kulit yang licin dan kulit firma di sekitar payudara tegang. 

KBrothers adalah tanda dagangan berdaftar. 

(Krim ini tidak boleh digunakan di kalangan wanita hamil dan menyusu bayi).



harga rm20.00




No comments:

Post a Comment