product yang dijual oleh kami adalah product yang baru, berkualiti serta dalam keaadan yang baik. harga adalah sangat berpatutan dan "murah gilerr". harga yang ditawarkan oleh pihak kami adalah tidak termasuk harga pos. bagi yang ingin deal harga bersama kami sila hubungi secara personal. barang akan diupdate setiap hari dengan barangan yang baru dan harga yang murah.

Pages

Sunday 15 December 2013

v26 slimming coffee










KELEBIHAN SLIMMING KOPI V26 :-

V26 Slimming Coffee (Diet tanpa berlapar!) :-
- Untuk kurangkan berat badan dan shape kan body.
- Dari ekstrak tumbuhan semulajadi, selamat tanpa kesan sampingan.
- Kurangkan lemak di pinggang, perut, kaki, lengan, tanpa menjejaskan dada. Bukan hilang berat badan. Pinggang, punggung dan lengan akan loose inci!
- Tak de effect cirit-birit atau kesan-kesan lain.
- Tak de effect pada badan.


Komponen Penting V26 Kopi Slimming :-
Brazil Wild Black Parvula Coffee, Multi-Amino Acids Of Garcinia, Multi-Vitamins, L-Carnitine, Hydroxy Citric Acid, Ginseng, Hawthorn Fruit, Lotus Leaf, Soybean, Green Tea.



Untuk Hasil Yang Terbaik :-


1. Minum 1 sachet setiap hari kira-kira setengah jam sebelum sarapan pagi. Ia membuatkan anda berasa kenyang dan mengurangkan selera makan. Anda perlu makan seperti biasa. Jangan berlapar!
2. Bancuh 1 sachet kopi diet dalam air mendidih. Untuk rasa yang lebih baik, anda boleh mencampurkan kopi ini dengan milo/coklat @ kopi lain. Boleh tambah sikit gula jika nak manis.



* Dapat mengurangkan 20-30% berat badan dalam jangka masa panjang.
* Mengecilkan bahagian-bahagian yang mempunyai benjolan lemak berlebihan.
* Mengurangkan potensi untuk makan lebih banyak.
* Meningkatkan METABOLISME dengan berkesan.
* Bakar lemak dan kalori dengan pantas.
* Menghapuskan lemak berlebihan.
* Membantu mengurangkan selera makan.
* 100% TIADA kesan sampingan.
* Melancarkan pergerakan usus.
* Membuang toksin yang merbahaya.
* Melancarkan sistem aliran darah.
* Buang angin dalam badan.
* Mudah bangun tidur.



Bagaimana kopi V26 mengurangkan berat badan?
Kopi Slimming V26 diperbuat daripada pelbagai bahan-bahan aktif yang boleh menggalakkan metabolisme dan mempercepatkan pembakaran lemak. Apabila kadar pembakaran lemak adalah lebih cepat daripada kadar metabolisme, penyimpanan lemak akan dipaksa untuk dimakan. Oleh itu, apabila kedua-dua mtabolisme dan pembakaran lemak adalah kelajuan yang cepat, sel-sel lebih lemak akan dilepaskan daripada badan.



Kopi V26 yang diminum sebelum makan boleh mengurangkan selera makan dan mengurangkan pengambilan kalori yang tinggi. Jadi ia juga sesuai untuk mereka yang tidak dapat mengawal selera makan mereka.


Mngurangkan selera makan :-
Apabila kopi V26 diminum dan memasuki perut, ia boleh dipecahkan kepada bentuk cecair gastrik dengan koloid bercas positif. Kerana trigliserida single dan gliserol di dalam sel-sel lemak adalah sejenis unsur yang bercas negatif yang mana kopi V26 boleh menyerap sel-sel lemak dan mengubah mereka ke dalam bahan-bahan larut. Kopi V26 juga boleh membaluti sel-sel lemak apabila ia melalui intestin itu. Jadi ia boleh membuat anda mengambil jumlah kalori yang berkurangan walaupun anda makan pada kadar yang masih sama.





1 tin rm30.00






No comments:

Post a Comment